If no one will listen

Inte mycket att skriva nu känner jag. Har fortfarande ont i vänstra vaden som är spänd hela tiden, vet inte vilken term jag ska beskriva det som, men sträckning eller krampkänning ligger väl närmast antar jag. Kom efter matchen i söndags.

Hoppas det försvinner innan träningen ikväll, blir att små-stretcha idag.

Hatar verkligen att inte ha någonstans att gå på dagarna, att bara inte-göra-någonting. Jag får börja med små projekt eller någonting hemma för att inte bli uttråkad. Jag kommer på någonting, annars är det bara att lämna en kommentar med tips, tror det lär behövas i alla fall.


Hemskt tråkigt inlägg, ursäkta för det. Tar igen det en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

flytta hit vettja :D

Vet hur de är att bara gå hemma & dra benen.. usch. Men du som är så påhittig hittar säkert på något snart! Ska du inte joina "innebandyfru" trenden i att renovera & pyssla på dasset? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback