Fotboll

Helgen blev inte alls som jag hade tänkt mej.

Här sitter man hela veckan och ser verkligen fram emot en sån där helg där man vaknar 11 och sen smyger runt i pyjamas halva dagen och sen myser framför tvn på kvällen. En lugn helg helt enkelt.

Men vi skulle spela fotbollsmatch igår mot vsb/hangvar (dom har visst slagit ihop sej eller något sånt) i SLITE. Så hela dagen gick åt till att åka bil, spela fotboll och sen åka bil igen. Och jag fick vara kapten, det gick ju som det gick. Men vi vann med 2-0 i alla fall.

Sen under matchen frågade tränaren om jag ville spela Svenska cupen idag. Jag tycker det var ett väldigt svårt beslut. Att behöva åka till Slite igen var ju inte något jag såg fram emot. Men det var ändå en match med A-laget, så jag sa ja.
Så idag har jag spelat ca 40 minuter mot div. 1 laget Tyresö. Vi förlorade tyvärr med 0-8 men jag var bara inne vid ett av målen kan man ju trösta sej med.

Nu är mina ben hårda som sten, speciellt vaderna. Det här med att stretcha klokt glömmer jag alltid bort, det är ren och skär lathet. Jag måste skärpa mej.

Har precis sett färdigt Storvreta - AIK och snart ska vi nog dra oss mot stan och lyan.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Gud va kul att du fick spela Boel=) Hårt slit lönar sig

2009-03-30 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback