En gammal sång

Måndag! Kan ni känna våren i luften?
Jag njöt och blev bara så där själa-glad som man kan bli när man känner solen skina i ansiktet på väg hem från jobbet på cykeln.
Visby var vackrare än någonsin.

Sen kom jag hem och kollade i brevlådan. Det har nästan blivit en tvångstanke att jag måste kolla den hela tiden, eftersom jag har beställt en ansiktskräm på nätet som jag beställde för en vecka sen.

Inget paket eller något lite stort brev till mej. Gnällde över det lite för M. Han tröstade med att det fanns cola i kylen (jag fick lite craving efter det på jobbet så messade och önskade mej det tills jag kom hem). Men sen när jag minst av allt anar något så håller han fram ett litet pappaket framför näsan på mej. Min Dermalogica! Jag blev ju såklart glad-glad!

Här är den äntligen!



House i bakgrunden, såklart. Ny liten tradition att trampa som en galning från jobbet för att se House.
En bild på fake-tröst-colan. Men jag blev riktigt glad att se den oxå, här ska vi inte vara elaka mot den.

Känns som en bra dag idag. Det tycker vi om.

Ska se lite The City. Tipsar om 
mtv.com där man kan se hela avsnitt av serien. 
Det ska jag göra nu.


Ps. Upptäckte precis en tjepbit för webcameran, M har hört att det finns ett virur som kan styra webcameran och se på dej hela tiden när du sitter vid datorn. Antar att han tog det på allvar. Haha. 


Kommentarer
Postat av: Annica

haha gud va gullig me tejpbiten :P haha... du jag kommer till Gotland på fredag,blir utgång på lördag... hänga på?...hade varit shit roligt :P puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback