Juni redan.

Vill ni höra något riktigt kul?


Vi vann med 10-1 igår mot Dalhem B. Mohaha! Jag gjorde ett av målen, med lite hjälp men jag håller hårt i mitt mål.

Sprang som en galning i första halvlek så trodde jag skulle svimma när domaren blåste av för vila. Men vill man så kan man, speciellt när man slipper solen i ögonen. Idag så har jag träningsvärk i armarna (?!).


Armarna?!



Funderar på vad jag ska göra ikväll. M ska gymma. Jag är avundsjuk. Gymet är så fint. Men han ska gymma i alla fall. Lisa har bjudit med mej på IBKs (damerna) träning ikväll, men funderar på om det verkligen är så bra. När jag nu eventuellt får några dagar att vila mitt knä (haft lite ont i en vecka, tror det är överbelastning) så kanske jag borde vila.

Men var så länge sen man spelade innebandy.


Förra veckan blev det två matcher, inte bra för knät.





Jag funderar ännu.




Annars blir det väl att plugga lite teori eller något. Funderade på att ta en promenad eller något men vädret är ju inte det bästa tyvärr.





Filmkväll? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback