Här sitter jag med datorn i knät


Så här såg jag ut när jag skrev förra inlägget. Helt omedveten om att jag några timmar senare skulle vara kapten och göra ett mål under matchen. Yey! Matchen slutade 11-1. Men ändå.

Nu sitter jag och funderar på om jag har glömt något. Ska nämligen stå för fikat på vårdcentralen i morrn så alla hungriga läkare och sjuksyrror  får något i lilla magen.

Jag har hittills köpt:
Ost
Skagenröra
Paprika
Tomat
Smör

Ska ännu köpa bröd, lutar åt att det blir ett grekiskt lantbröd. Känns lite snålt på listan. Någon som har några tips på goda pålägg som inte kostar för mycket. Skinka kanske? Leverpastej?

Go nuts.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bruden!!

grattttiiisss till målet :) fan du är ju het!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback