söndagen , den dagen

deviantart


Nu har jag ont i fötterna ska ni veta. Funderade en stund på att bara sitta kvar i soffan hela dagen och se på the Hills eller något så att mina små stackars fossingar fick vila. Men jag är för pigg för att bara sitta och uggla.

Gick ungefär halva vägen hem barfota igår. Det hjälpte inte! Alla småstenar som man annars inte tänker så mycket på kändes som spikar i fötterna.


Ska linda in dom i 5 strumpor innan jag går någonstans idag.



Nog om mina fötter.


Hade riktigt kul igår. Kommer nog läggas upp en massa bilder på facebook där jag ser ut som ett mongo, men hey, så ser jag ut. Haha.


Ska se nya Harry Potter filmen senare idag med hela familjen, ska bli så kul. Perfekt sysselsättning så här på en lite dassig söndag.



Ja ja... Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback