Belief



Jag har skaffat  mobil abonnemang!
Gick och strosade på öster och så kom det fram en tjej som jobbade från Tre dit. Hon babblade och babblade om att det var så bra och hon sa att jag fick en mobil (en sån jag vill ha) gratis. Jag är alltid skeptisk till sånt. Försökte tacka nej lite snällt men bruden blev typ sur.

Jag kom undan med nöd och näppe.


Till jag nästan nästan var framme vid HM, då kom en kille fram.

Bla bla.. och jag har nu ett abonnemang.

Men fick hans nummer ifall jag skulle ångra mej. Då ska jag ringa och skälla.



Har nu sett lite scrubs, ätit lite mat och myst med Pisse i famnen. M jobbar till 21 ikväll.
Alone-kväll. Njuter lite med John Mayer i bakrunden.

Ska snart gå till affären. Köpa toapapper. Kanske lite jordgubbar och sen läsa ut Breaking dawn, så jag slipper få avgift för att jag inte lämnar tillbaka den i tid.

deviantart

Kärlek som den ska vara.


Den här dagen har varit så seg. Har bara räknat ner timmarna. Hjälpte inte med att jag inte hade något att göra heller.

Snart helg, snart helg.


Det är mitt mantra!





Kommentarer
Postat av: Evull

mitt mantra är att jag, om fem timmar, har fått semester.. & att jag om tolv timmar sitter på båten påväg till gotland... & att jag snart, snart får träffa dig. min fina!

2009-07-10 @ 11:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback