im only human

Allt känns inte så lätt och somrigt längre, jag vill bara vara ledig. Ta det lugnt.

Att behöva fatta beslutet om jag ska plugga i Uppsala i höst eller inte hjälper knappast till. Jag känner olika varje dag, varje minut.


Ett distansförhållande känns väldigt främmande och framför allt jätte skit läskigt. Att inte kunna ses när man vill. Avståndet.

Hur ska jag kunna fatta ett sånt beslut?
Det gäller minst 3 år framåt.


You are not alone- Michael Jackson

Så skulle det vara att vara ifrån M. Min M.
Hur skulle jag kunna lämna honom kvar här.
Oförståligt.

Hatar hatar att inte veta. Att inte kunna planera. Veta vad som kommer i framtiden.


... Inget nytt under solen. Att jag har svårt att välja och att jag inte tycker om framtiden.
Same same.


Everyone's taking control of me
Seems that the world's
Got a role for me
I'm so confused
Will you show to me
You'll be there for me
And care enough to bear me



In our darkest hour
In my deepest despair
Will you still care?
Will you be there?
In my trials
And my tripulations
Through our doubts
And frustrations
In my violence
In my turbulence
Through my fear
And my confessions
In my anguish and my pain
Through my joy and my sorrow
In the promise of another tomorrow
I'll never let you part
For you're always in my Heart.

Kommentarer
Postat av: Annica

jobbigt gumman :/ men han ska vara kvar o spela innebandy på ön länge till lr??...

kram kram

Postat av: Emelie

Jobbigt, men jag har en plan! Åk med mig till Thailand och resa runt lite? :) (...ingen vill åka med mig..)



Kram!

2009-07-23 @ 09:01:20
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback