en mild sommarkväll

Har varit trötter hela dagen idag. Fick sova lite för lite för att jag kom med båten i natt. Choklad fick pigga upp på eftermiddagsfikat. Annars hade jag nog somnat. Det hade ju sett kul ut.e t

Är ännu lite seg men ligger nu i sängen och se miss Marple på fyran. Tycker att engelska deckare tillhör sommaren på något vis. Man har liksom blivit uppväxt med att se lite engelska mord på milda sommarkvällar.

Var riktigt länge sen jag satt och såg på tv. Blir mest dator om man ens är inne. Mycket promenader på kvällarna har det blivit. Borde se till att höra av mej till Lisa snart så vi kan promenera lite.

Nästa reklam paus ska jag och M gå till affären. Läste att Emelie skulle ha myskväll med Micke och nu är jag så sugen på snacks. Mmmm!



Nu börjar miss Marple igen..


scchh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback