Vi hatar västra götaland

En video för att jag älskar deras kläder. Plus att den är mysig.

Ingen träning ikväll tyvärr. Har bestämt att jag ska vara på topp till helgen så då är det inte att tala om att träna när man är krasslig, jag vill inte bli sämre. Så jag har köpt frukt och ska pimpla vatten i kväll och tills jag blir friskis. Bra diet.

Såg på handboll förut. Sverige vann, men dom spelade lite slarvigt. En sak jag brukar lägga märke till när sverige spelar är att jonas larholm har alltid sådär fjunigt skägg. Är det samma som slutspelsskägg som hockey spelare har, eller är det bara jonas look att se ut så på planen, hans trademark? Hans skägg fanns inte där när han började i landslaget, är det ett sätt att hävda sej kanske, visa att han blivit stor?






Ja, så kan det gå lilla Jonas. Det kommer skägg på senare år! (se hur nöjd han ser ut i fjunet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback