snö utanför

Träningen i Tisdags bjöd på beep-test och sen spel. Hela träningen kändes stel och dålig från min sida, men det var väldigt kallt att spela precis efter att ha sprungit så jag kan ju skylla lite på det om jag känner att det är nödvändigt. Hade träningsmatch på innebandyn mot små-killar igår och även den kändes helt omotiverad. Vet inte alls hur jag lyckades ta mej igenom matchen när jag var så ofokuserad som jag var.

Ikväll är jag träningsledig och jag måste verkligen få tillbaka viljan att spela igen. Speciellt inför innebandy matchen på söndag. Just nu känns det segt. Men det kanske är en ledig kväll som får motivationen att komma tillbaka.

Någon som har tips på vad man ska göra en ledig kväll? Känns så ovant, var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: annica

Se på Sveriges värsta bilförare på 4:an kl 20 :P haha

så du vet hur du inte ska köra sen när du får körkort Boel =)

Allt bra annars?

Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback