Shusch

Helgen var helt crazy. Verkligen, en heldag i söndags då vi spelade, men det var riktigt skojigt. Vi kom ju till final som jag nämnt. Det blev mot Dalhem C, som vi mötte tidigare i cupen och då vann med 3-2. Men "pantertanterna" hade visst inte blivit så stela av allt spel tidigare på dagen som vi hade hoppats på så de vann tyvärr med 3-1.

Sen åkte vi hem till sanda och pappa bjöd på tårta, för jag kom ju faktiskt till final, alltid något att fira tycker jag. Jag somnade såklart i soffan och efter att jag hade dragit mej bort till sängen för att sova ordentligt så satt M kvar och såg super bowl halva natten.

Igår var det lugn dag, men på kvällen var det träningsmatch mot små-tjejerna. Vi spelade väl okej, men inte alls så bra som vi kan. Så efter två perioder så tog vi av en spelare och spelade med 4 mot 5 för att vi skulle kämpa mer. Och då spelade vi mycket bättre och fick in finare mål. Vi vann matchen med rätt mycket, jag vet inte siffrorna. Men efter matchen så blandade vi lag me de tjejer som var kvar och spelade lite till. Det tycker jag var riktigt roligt, tror vi förlorade men jag spelade ju back så vi kan skylla på mej. Haha.

Idag vid lunch åkte jag och mamma in till stan och lämnade katten vid M sen gick vi och handlade lite. Tröja och linne till mej, och en t-shirt till M och skor till mamma, det var det som vi kom hem med. Sen fikade vi lite i köket.

Nu har mamma åkt hem och jag sitter här. M har visst köpt ett fotbollsspel så han lär sitta framför tvn hela kvällen när jag är på träning.

Med tanke på det så har vi helvetes-månad nu. Det betyder ungeför i runda svängar ; kondition, kondition och kondition! I minusgrader. Thank you very much and good bye. Jag lär vara helt slut när februari är över. 3 pass fotboll, 2 pass innebandy plus en eventuell innebandy match i veckan. Innan var det kul, med kondition på fotbollsschemat så blir det jobbigt. Håll tummarna för mej där ute.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag viiiiiiiiiiiill ocksååååå köra försäsong med dig, er :'( PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback