Jag vill bli en hjälte




Har varit en bra helg. Och nu är det måndag. Trött är man ju förstås.

Idag kom vintern på besök. Det var mina små skor inte beredda på. Blev kallt om fossingarna på väg hem, vågade knappt cykla för att jag var rädd att ramla på rumpan. Men jag klarade mej utan att vurpa, grattis till mej!

Jag sitter uppkrupen i soffan och ser på Svenska hjältar, man blir helt varm inombords av att se hur snälla, omtänksamma och modiga människor kan vara, det ger hopp i en värld som är så kall och hård annars.
Jag ska bli en svensk hjälte när jag blir större. (äldre?!)

Over and ut!


Kommentarer
Postat av: Annica

Men Boel du är ju redan en liten hjälte,

För mi iaf ;)...

Ses om lite mer än en vecka :)

Hoppas att allt e bra!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback