Inte länge till jul

Jag är med och tävlar om en HP mini dator på Mogis blogg. ( Här! )

Ni som läst här vet att jag är i behov av en dator, skulle ju underlätta en hel del eftersom jag ska läsa en kurs på stockholms universitet i vår.
En egen dator gör ju oxå att jag kan ha lite bättre kontakt med alla er gotlänningar när jag är iväg, det gillar ni väl?!
Kanske blir lite mer liv i bloggen oxå, vem vet. Haha.

Men åh vad jag önskar att jag kunde få en dator i julklapp. Jag sagt det till alla i familjen men tror tyvärr att det är lite ur deras prisklass när det kommer till julklappar så man får hoppas att den riktiga tomten hör min bön (eller mogi).

Men med min tur får jag väl bara strumpor i julklapp. Haha.
Ja, man ska va glad för det lilla man får.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback