All I want for christmas is you...

Jag och Ellinor hade tråkigt nu ikväll så det resulterade i en lista. På de rollfigurer i några äventyrsfilmer som vi tycker mest om. Grr!

Försökte lägga in bilder på läckerbitarna men det gick tyvärr inte. Men länkar finns, kolla in dom!

 Min lista

1.       Hannibal King (Blade Trinity) - Given första plats. Han har allt!

2.       Jasper Cullen (Twillight) - Mystisk och het- bra combo.

3.       Cedric Diggory (Harry Potter och den flammande bägaren) - Blev lite kär i honom när filmen gick på bio.

4.       Jacob Black (New Moon) - Kramgo!

5.       Obi Wan Kenobi (Star Wars- 1,2,3) - Vis och jedi- i Ewan McGregors kropp.

 

 

Ellinors lista

1.       Jacob Black (New Moon) - Kroppen is to die for + han e så söt

2.       Peter Pan (Peter Pan) - Pojken som aldrig ville bli stor - min drömkille när jag var yngre.

3.       Hannibal King (Blade trinity) - Den kroppen säger allt!

4.       Legolas (Sagan om ringen triologin) - Man smälte redan efter första filmen, att han e alv gör bara saken bättre

5.       Èomer (Sagan om de två tornen) - HET!



Listan är bara baserad på några utvalda filmer. Ifall ni undrar. Haha!


Kommentarer
Postat av: Ewe

mjau säger jag, vilka hunkar - damn it :)



ja, såklart kommer jag lägga upp bilder gumman :D



DU också?! :]

2009-12-21 @ 14:13:10
Postat av: emma

Skönt att du väljer Robert Pattisson i rollen i Harry Potter före Twilight :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback