don't bring flowers

Nu är det snart 3:e advent. Oj oj.. snart jul!

Ska bli så mysigt, och jag önskar mej såklart snö i julklapp, mest av allt. Storasyster ringde precis från Strängnäs och berättade att hon gick ute i snön och kom att tänka på mej. Jag älskar snö!

Går var man på julbord, var väldigt gott och mysigt. Idag har varit en lagom lugn lördag hittills, vaknade och åkte in till stan där M skulle på synundersökning. Under tiden gick jag och köpte jeans, två par fick följa med mej hem.

Var ju år och dar sedan jag köpte kloka jeans känns det som. Jag har ju typ levt i mina jeanstajts hela hösten. Men nu är jag utrustad igen. Haha.

Snart ska jag träffa tjejerna, blir nog en bra kväll det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback