Ibland känns det bra

Skön ledig torsdag.

Igår var jag på Fårö, doppade mej i havet för första gången i år. Äntligen.

Idag har jag en rör-röd rygg. You know, rödhåriga och speciellt jag måste ha solskyddsfaktor på sej om man ska ligga på stranden. Hade jag det igår då? - Nope, så jag får skylla mej själver.

Sen hann man bara in till stan och byta om en snabbis för att cykla bort till bion och se Sommaren med Göran med mamma och pappa. Den var rätt så kul.

Idag ska jag försöka plugga in lite körkorts vetskap i hjärnan och sen träna på konstgräset ikväll. Woow.. livet är allt bra stressigt.

Haha!

Kommentarer
Postat av: Evelimuu

det är ju självaste RINMJUUREN min kära :)



saknar dig. alldeles extra mycket idag.

puss

2009-08-08 @ 00:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback