Tidig morgon

Nu är man i Sanda igen precis som dom andra helgerna. Jag har i och för sej sett fram emot att spendera helgen i alla fall delvis i stan men den här gången fick man planera lite utifrån fotbollen. Hade jag inte varit i Sanda så hade jag inte haft någon skjuts till När på söndag. Då vi möter Hemse - Kan detta vara ett lag som påminner om alla andra lag från Hemse, det vill säga hårt spel och inte så mycket fin-lir? - Det ska bli riktigt spännande att få reda på.


Om någon undrar varför jag är uppe så tidigt så är det för att jag vaknade nu. Kunde inte somna om. Hatar att inte klara av att sova längre än till högst halv 9 när jag inte jobbar.
Men är ändå rätt mysigt på morgonen, så jag klagar inte för mycket.



Hört att det ska vara riktigt varmt hela helgen så idag lär man spendera hela dagen utomhus.



Jag ska nu vakna upp med lite Greys, sen kanske det kommer ett inlägg senare under dagen.





Kommentarer
Postat av: göran

2009-04-25 @ 23:25:05
Postat av: din e

lite luddigt vad ovanstående talare hade för synpunkt om inlägget.. nåja.



låter underbart med sol & mys i Sanda! :) lägg upp lite bilder boel, alltid skoj o se!

puss till min tjej!

2009-04-26 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback