Körvkalas

Gillar görans kommentar i förra inlägget, lite svårt att avgöra vad han ville ha sagt bara.. han kanske är blyg.

Men, göran... jag bits inte.



Ikväll blir det big booty´s och min specialare- det vill säga ugnsbakad falukorv med bostongurka och senap med potatismos till- ohh..det vattnas i munnen på mej redan.


HUNGRIG!

Sen träning i klinte och en liten bulle tejp på min pseudo-stukade fot, det gör faktiskt lite ont så vi kan kalla det en mini-stukning.
Från matchen igår.. menar man offrar sej ju för laget.
Vi vann föresten mot Hemse  med blygsamma 10-1... Mohaha!

Kändes riktigt skönt. Sprang som en dåre, och när jag vred till foten så tänkte jag bara "nej nej, jag vill spela!" och så sprang jag vidare.. sen hade jag inte så ont.

Det var väl kanske inte bara inställning- utan det var ju en liten smäll bara.. ja, okej jag klagar för ingenting. Men tänk OM det hade varit en riktig smäll, och man har typ 2 brutna revben men fortsätter spela bra - det är inställning!

Nästa gång, jag lovar!



Kommentarer
Postat av: Evurt. :)

haah göran är blyyg.



GRYMT med vinst, bäste vän! :) kändes det bra?! du är så duktig boel!

pussar i massor

2009-04-27 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback