Throw your hands up in the sky

Jag pillade lite med bloggen igår. Så nu har jag en liten iPod till höger (men den vill liksom åka ner ibland så då är det bara att scrolla) där jag har lagt in några sköna låtar. Enjoy!

Idag blir det match mot Dalhem och jag som är så lokalsinning som det bara går trodde ju att man kör över stan om man ska till Dalhem, men nej där hade jag ju feel. Så blir att åka till sanda efter matchen och sen ta en rackarns buss in till lyan. Känns lite jobbigt.

Jag har fått ett telefonsamtal, så i morgon är det jag som kommer att sitta i receptionen på Roma vårdcentral igen, kanske blir jobb hela veckan. Skönt att jobba men när ska jag hinna plugga psykologi mellan träningar och jobb?

På tisdag fyller Ellinor år. Har redan köpt något litet till henne men funderar  på att fixa en överraskning oxå, hinner jag så ska jag försöka i alla fall.

Avsluta med lite gotlänska kanske:

"De va oskaplit me tåristar ner vi sjöen äi netres"

Kommentarer
Postat av: emame

åh va fin blogg du har bolle..o ipoden..nu kan man ju hänga här o lyssna på din braiga musiksmak.nice! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback