Me and lazy legs

Jag har inte skött mej. Jag har varit dålig. Jag borde få IG. Det jag menar är att jag inte har haft tid/ork att skriva här så mycket som jag har velat i veckan. Det har varit jobb > träning > sova som har gällt här i lyan. Och lite bus med kissen emellanåt då såklart. Men det har inte varit mycket tid till att slappa eller blogga.

Idag har jag och Sofie desperat shoppat. Vi gick in i alla affärer 3 ggr men hittade ändå inget, vi gav nästan upp. Men hur skulle det se ut. Skulle vi gå iklädda använda kläder i helgen? Nej! Vi fortsatte och till slut hittade jag en kjol i alla fall.
Men då var jag svag i knäna måste jag medge. Länge sen jag åt.

Nu är nästa "mission" att komma på vad man ska ha till kjolen, bekymren tar aldrig slut.

Nu ska jag ta vara på den lilla lediga tid i helgen som jag kan, det vill säga ikväll. I morgon väntas klintemarknad; årets höjdpunkt när man var mindre (men vem har sagt att jag har växt upp?), sen ska M spela hemmapremiär i ett fullsatt södervärn och jag ska ju såklart va där och stötta (det vill säga handla upp allt godis i kiosken och heja lite), sen blir det att gå hem och ta på sej kjolen och lägga på fejset och sen blir det fest fest. Söndag blir det nog match mot IFK klockan 14, jepp, vem har sagt att jag ligger på latsidan, ja är det jag så ljög jag.

På måndag är det jag som kommer att klaga över att det är måndag och somna på lunchen (igen). Beware!


Lyan har fått en ny härskare den här veckan, det är den nytillkomne stockholmaren jag talar om. Han ska vara överallt, hoppa hit och klättra dit, en riktig spiderman vill jag påstå.
Och idag har han upptäckt den stora vida världen såvida att han har fått gått ut i trädgården här utanför i sele med M. Jag missade det ju såklart för jag jobbade ju, men hörde att han var lite skraj.

Jag har köpt vax remsor till benen för första gången i mitt liv. Men jag har kommit till insikt om att jag aldrig kommer att våga dra av remsorna. Det kommer sluta med att jag går runt med vax remsor på benen under mina jeans i en vecka. Uh!

Nu blir det lite 08:a bus för min del. Ses kanske i morrn!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hhaaha, precis som Elliot i Scrubs :D - ang, de där med vaxremsorna, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback