Keep chasing pavements


stay right here
and speak to me
i want to feel you
i need to hear you
you are the light
thats leading me
to the place
where i find peace, again


Idag måste jag plugga  psykologi, jag har varit lite lat så har inte blivit klar ännu. Snart, snart ska jag börja.

Men jag vet inte. Jag vet ingenting längre. Känns konstigt att allt kan förändras så fort, från klarhet till den här helt-borta-känslan. Som att alla grundlagar har försvunnit om man ska likna det vid något. Vet inte vad man ska tro eller göra. Jag hoppas att grundlagarna kommer tillbaka till mej, jag behöver dom. Dom är min flytväst i ett stormande hav. Och jag vill inte drunkna.

Är det här en mitt emellan dag? Känns som det hittills i alla fall. Inte höst kallt riktigt, men absolut inte sommar varmt. Ska man tycka om eller hata dom här dagarna?

Jag vet ingenting längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback