Oouui is the ultimate feeling

M har varit duktig där borta på fasta-landet verkar det som.  Men det ska jag slå i morrn när vi spelar mot dalhem, jag ska göra alla mål och vinna med 30-0 och så hamnar jag på GTs framsida, så det så.

Jag var först i mål på cykel tipspromenaden idag, hade dock bara 12 rätt av 20 men det var ju i alla fall bättre än mammas poäng så jag får väl va glad för det. Men vem kan saker som att det finns en svamp som heter haröra och vad alla komagar heter och vilken som är vilken? Ja, antagligen inte jag i alla fall.

Nu ska jag börja plugga och bli lite psykologisk här.


Lite senare: Kusin Fanny kom hit precis. Hon kom med mitt pris. Suck on that uh! Jag vann en svart Swedbank handduk. Mina 12 poäng gav mej möjligheten att bli torr efter att ha duschat, den du. Det trodde vi inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback