Never fighting alone

Idag har jag av någon konstig anledning typ kramp i handen. Tror bestämt att det är på grund av att jag satt och skrev psykologi anteckningar i en timma utan stopp igår. Haha. För nu har kursen startat. Jag har två kapitel som jag ska lära in på en vecka och jag  har inte börjat läsa än. Bara skrivit av anteckningar från föreläsningen, ojoj. I boken står det att det är en collage bok, woow, känns väldigt seriöst att läsa en bok på engelska som deras collage studenter oxå läser.

Nu har vi fått en fin tvättkorg och en filt till vår soffa oxå, så det börjar kännas lite bättre och mysigare här. Sakta men säkert.

Jag har träningsvärk i hela benen. Förstår inte hur jag lyckas. Jag har ju stretchat, funderar seriöst på om det kan va så att mina muskler är immuna mot stretchning. Dom kanske gillar att vara hårda och ihop mojsade?

Nope, nu väntar lite gossip girl, sen plugg.

Kommentarer
Postat av: Evurt

Har visst missat din kommentar :P Men den var faktiskt inte alltför dyr.. kostade runt 5000! En 15 tums skärm! Alldeles lagom. Hur gick det på ib-träningen igår förresten? Puss på DIG!

Postat av: Moa

Hej! kul att ni börjar få det lite hemtrevligt, avis, vill också ha eget!!

en kommentar från hon som nördar sig i uppsala, det spelar ingen roll om du stretchar, det ger dig inte mindre träningsvärk! det är nervarvningen som gör skillnad.. :) haha. är då tvungen att lägga mig i allt!



ehm, kom på mitt usb-minne. tänkte hämta det, sen var den tanken puts väck. jag komemr hem till gotland i mitten av oktober. klarar mig tills dess!



puss o kram o sköt om dig!

2008-09-02 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback