Slow moment in time

Vilken helg det har varit hörni! Började med fotbolls avslutning med laget i Fardhem på lördagen. Utvärderingar och massa listor och grejer. Och smörgårtårta, två stycken!!  Sen var det dags för vår praktiska del av dagen, som varit hemlig, och ingen blev väl besviken när vi upptäckte att det var paintball vi skulle spela.

Indelningen av lag var precis som på lågstadiet, men det slutade bra, och ingen grät, haha. Mitt lag var Lina, Ullis, Natta och Alex. Jag lyckades bli träffad 4 gånger på4 omgångar tro jag att det var, eller om det var tre. Det spelar ju ingen roll. Men märkena syntes sen när man bytte kläder vill jag lova. Mitt lag spejade, smög, sprang med gasen i botten och sprejade ner dom andra och lyckades komma tvåa i vår paintball turnering. 
 
Sen var det att duscha och byta kläder inför kvällen som gällde. Grillning och prat och massa lekar. Sen var det roligt att lyssna på tjejerna i baksätet när vi körde in till stan inpå småtimmarna.

Upp tidigt på söndag morgon för att spela match mot hansa, och däribland Eve. Sen var det match ungefär var tredje timme. Lite halvjobbigt att ha så lång dag, sista matchen spelade vi åtta på kvällen mot hemse. Sen gick jag hem i sällskap av M och dog lite på soffan. Och då betonar jag verkligen inte lite.

Idag har jag träningsvärk som heter duga. Ryggen, rumpan, låren och vänster arm känns alla väldigt stela och ömma.

Höll nästan på att missa mitt forum inför tentan ikväll, det var på håret. Så nu sitter jag och diskuterar lite psykis med alla, inte för att jag kommer med något smart eller så, haha. Nu ligger Pisse och spinner i mitt knä också, svårt att inte le åt honom. Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback