Spänningen stiger

Man märker att det snart är dags. Premiärmatch i morrn.

Game on!

Sms trafik.

Från: Mej

Tips på uppladdning: ät mkt snabba kolhydrater, sov högst 4 timmar, undvik vatten o smäll i dej en pizza 5 min innan match. Bara omtanke:P


Från: Emma A (IBK spelare)

Haha det skulle du önska va;)
Nä lite mer får du anstränga dig för att ni ska vinna imorrn:P


Från: Mej

Haha. Bring it, emma! (för att ta efter en gammal film goding) haha. :)


Från: Emma A

Haha...oh yes we will bring it! Frågan är bara om ni är redo för oss...


Från: Mej

Vi kommer brunga itet så mkt att ni kommer behöva nya skor sen. Vi e laddade, vi har the force.


... Oh ja visst märker man att det är något i luften.

Kommentarer
Postat av: din vän!

fan, boel! Ni vinner idag! Med en striker som du på topp är det andra valet omöljligt.... håller tummarna här, några mil & ett hav bort... saknar dig enormt! du skulle varit här! & vet du - idag ska jag få göra min elitseriedebut :D Kraaaaaam o puss!

Postat av: Emma

Aldrig då... jag ska göra allt jag kan för att du ska hamna bakom sargen Boel...vi är vänner nu...och vi är vänner efter matchen...men under matchen, under 3x20, är vi inte det! mwohahahaha >D

2008-10-18 @ 11:21:21
URL: http://emiemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Du var bra idag Boel, men vi var bättre :)

7-0 säger väl sitt...

2008-10-18 @ 20:03:57
URL: http://emiemma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mmm, lite mycket rökelse i luften kanske, hehe... ;)

2008-10-19 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback