Plain papers all over

Idag har varit lite av en pinsam klantig dag för mej på jobbet. Råkade radera massa brev från journaler, och man ska aldrig ta bort saker från journaler, är ju nästan hela meningen med dom. Ha, så slutade med att jag fick skriva om dom, i doktorernas namn. Trodde att jag skulle svimma, så pinsamt var det!

Sen har jag och Ellinor varit och simmat och bastat. Härligt värre.

I morgon väntas min första after work med jobbet och sen på lördag vankas premiärmatch. Spännande spännande!

Och jag tror mej känna er läsare och tror att ni inte kollade upp låtarna jag la upp igår, så nu lägger jag in en video så att ni slipper klicka så mycket, era lata jävlar!


Okej, det gick inte. Men klicka nu! God 
DAMN it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback