Det finns så många idioter där ute

Nu är jag arg. Riktigt jävla pissed.

Det gäller inte något litet fjuttigt från mitt liv.  Nej, det här e stort.

Det gäller slavhandel, riktig god damn it slavhandel. Prostitution!

Såg Taken, en film om en före detta agent/spion i USA och hans dotter som blir kidnappad av albanska maffian som säljer henne i Paris. Såklart letar agenten/pappan upp de skyldiga och räddar sin dotter (spoiler!).

Jag blir så otroligt jävla förbannat sur när man ser hur folk behandlar andra för att tjäna pengar, till exempel drogar ner dom och säljer dom.


Jag vill bara kastrera dom jävlarna med mina bara händer och låta dom blöda. Fy fan vad jag blir arg!

En av anledningarna till att jag är tveksam till att resa till Thailand.



Spelade kval idag (8 min), vann mot IFK med 3-2.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh fick du spela idag?! :) :D GLAD JAG BLIIIR! Hur kändes det då? debut o allt? Du är så saknad vännen min! Pussar o kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback