tribute

image273 . . ♥!


Matchen idag var ingen höjdare. På väg till visborgsvallen så gick min väska sönder, just när jag stod på ett övergångsställe, halva vägen kvar, puuh! Borde ha tagit det som ett tecken på otur. Men nej, så tänkte jag inte. Jagb ar plockade upp dne och kånkade till ica och köpte en banan att äta innan matchen, helt ovetande...

Vi hade spelet, vi hade allt. P18 stod bara och tittade på när vi spelade i första halvlek. Vi spelade ut dom, men vi gjorde inga mål.
Sen kom oturen ifatt mej. Straff!! Snubbling!! Felträffar!!
Vi skulle ha tagit den här matchen lätt, är våra mål som fattas, och jag ber om ursäkt för att min otur. Vad kan man annars kalla det?

I morrn är det måndag igen. Jobba. Känner inte för det alls, vill ligga i solen och lyssna på musik eller gå runt i stan och njuta lite av den kommande sommaren. Men jag har fotbollsträningen i morrn att se fram emot.

Ikväll ska man nog njuta av den lilla tid av helgen som är kvar. Jag har pringles, godis (sen igår) och cola till mitt förfogande. Wanna join?

Kisses!


image274

Kommentarer
Postat av: E

Jees, I wanna join! :D Vi ska storma staden med buller & bång snarast! Det kommer bli mycket mys i almendalen vill jag lova! Du, du var grym på matchen. Verkligen! Vi ses imorgon gumman.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback