si si

Klar tränat för kvällen. Roligt att träna som vanligt, även om jag av någon anldening höll på att göra indianare hela tiden. Inte bra, speciellt när man är back. Bakläxa till mej!
Efter träningen var det den sedvanliga torsdags fikan och snacket inför de kommande matcherna, Lina och Linnea hade bakat.

I morrn är det jobb som gäller. Jag har fått en praktikant på halsen. Eller hon är ju på hela jobbet men idag fick jag lära upp henne lite. Kände mej väldigt vuxen och duktig faktiskt. Me like!

Efter jobbet väntar grillning med Eve och några av hennes polare på strandpromenaden, jag ska grilla fläskfilé och äta potatis sallad till. Mumma! Efter det ska man väl dra sej hem till M och förhoppningsvis slippa nörderier, trött trött på det. Hoppas på en mysig kväll.

Lördag blir det hundutställning med Tindra. Jag och Ellinor har sett fram emot den sen sist vi var där, sol , gulliga hundar och myys. Det tycker vi om!

image280
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback