p.s.

image276

Har fått praois på jobbet. Känner mej sjukt vuxen. Jag säger till henne vad hon ska göra , ojoj. Vuxenpoäng!!(äntligen)

På bussen hem så var det en hel klass eller något där och filmade. Scener hit och dit och jag låtsades inte bry mej (vuxen ju) fastän jag egentligen hade velat vända mej om och vrålstirra på hur dom gjorde. Såg väldigt proffsigt ut måste jag  säga (det lilla jag såg).

Nu måste jag hoppas på ödet, karma eller.. gud jag vet inte. Jag måste få koll på min framtid, min höst. Allt hänger på det. Hoppas och önskar ett jobb så att jag kan planera lite.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: E

Ååååh herregud boel!! din bild! FAN VA FIN! Hur har du gjort!? Du ser ut som en fotomodell ju, helt magisk!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback