stage dive

Serien gossip girl har blivit värsta hypen (?!), alla ser den verkar det som och massa bloggare gör vågen. Woohooo! Men jag kan personligen inte alls bestämma mej för om jag gillar den eller om jag inte gör det. Anledningen är den här: 1) dom har allt; kläderna,utseendet,pengarna, kontakterna.. ja det mesta som man behöver och vill ha och lite till men...2) dom är otroligt elaka hela tiden. Är bara den "normala" killen Dan från Brooklyn som man kan känna lite samhörighet med eftersom att han verkar ha hjärtat på rätt ställe. Varför slösar dom bort allt det dom har på att gå runt och vara elaka och taskiga mot sina vänner. Finns det någon i den serien som inte är falsk? Hm..jag ska fundera vidare.

Björn Gustafsson är nykterist. Han gör det coolt. Hade jag sagt att jag var det så hade jag fått en tråkighets stämpel på mej direkt, men björn, kan han vara tråkig undrar jag? Han gör det nästan så bra att jag funderar på att bli nykterist (eller?!).
Se björn full, STAGE DIVE!

Idag på träningen hade jag på mej min nya träningströja (tack eve!). Var ju tuffast där.

Blir nog en träningsspäckad vecka om allt går som jag vill. Skööönt! Jo, grattis till IBK som har gått upp i ettan!!

Back till o'boy och min apelsin.
Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback