sonic youth

image248What the f''..? Här sitter  man helt oskyldigt och äter frukost och läser lite i tidningen solo..när hör (läs?) och häpna. Jag kommer  fram till filmrecensioner. Och dom dissar filmen Juno!!! Vaaa? Dom skriver om Juno (som jag tycker är den tuffaste och intelligentaste rollfiguren i en film på länge) " Huvudpersonen själv kan enklast beskrivas som en vidrig och vilsen tonåring med damp- en mardröm det vill säga." . Ookeeeej, personen som jobbar på Solo (eh..skaffa dej ett jobb du förstår dej på!!) hur kan man dissa någon så klockren som Juno? Jag fattar ingenting. Och okej om man är filmrecensent på en tjejtidning som den här så har man väl inte så mycket krav på sej kan jag tänka eftersom att de flesta tjejer slutar läsa tidningen efter artiklar som "De kallar oss faghags" eller "Vad menar han egentligen?", såna djupa artiklar. Meen, jag förväntar mej i alla fall att man kan ha någon med någolunda bra smak (eller varför inte smak överhuvudtaget?!) som ger tjejerna lite tips om bra fimer. Men att dissa Juno. Där försvann min tro på deras filmsidor helt (brukar inte läsa dom egentligen).
"Junos möbler står ute på gatan, hon hänger runt med en otänd pipa i truten och ibland spyr hon blå läsk i sin styvmammas urna." Ohh..ja. Så mycket orginellare och modigare än den där snubben som skrev det.
Jepp, hade jag haft en liten svart bok så hade Kasper Sperber stått i den.

Idag bär det av till veterinären med Mira. Hoppas hoppas att det inte ärnågot allt för allvarligt.

Take care
and
bye bye then!


in your arms

Kommentarer
Postat av: Hederfeld

Hahaaa, så jävla rätt, Juno är kanske 2007 års bästa komedi och klart värd sin Oscarsstatyett... Grymt inlägg...

Postat av: Anonym

rätt boel, läste oxå de där och blev oxå suris. mer juno åt folket!!!

2008-03-11 @ 21:06:02
URL: http://aristos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback