so long

Nu har jag varit pinsamt dålig på att skriva här. Tråkigt av mej tycker jag allt.

I morrn beger man sej till Växjö för att spela lite träningsmatcher med laget. Blir nog kul tror jag. Melodifestivalen på Lördag oxå, så man får väl ta med sej lite schlager kläder oxå..haha. Kommer sakna M som jag har tillbringat en hel vecka med nu (kom på det precis när han åkte hem idag), det kommer bli en låång helg (hehe). Tråkigt att jag missar Eves kval på Lördag bara, jag som hade längtat.

Jag har visst gått från arbetslös till arbetar idag, grattis till mej. Pendlare kommer dock bli mitt andra namn.

Ikväll blir det att  Ellinor ska få klippa lite i mina tåtar som jag kallar hår, hitta lite musik (tips?), packa lite och slappa gärnet framför tvn.

Kisses!

all I ever wanted was you in my arms
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå har du fått jobb boel???:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback