jag lever för ikväll

Med tanke på Veronica Maggio låten som jag nu har lyssnat massor på så började jag fundera på vilken veckodag jag var född i. Så jag bad pappa kolla i min bok, där de står massa intressant, t.ex. att jag var det enda barnet som  föddes den 23:e februari 1988 på gotland.

"Tisdagsbarn ska alltid skratta" lyder ramsan.
Du som är född på en tisdag fick en stor portion humor med dig i bagaget.
Du är glad nästan jämt, och få ledsamheter drabbar dig.
Din livssyn är positiv och du har en fantastisk förmåga att muntra upp din omgivning.
Du är aldrig långsint, varför ska man gå och jämra sig för gamla tråkigheter?
Du ser framåt och tycker att livet är roligt nästan jämt.
Många Tisdagsbarn väljer yrken som underhållare, arrangör eller något som har med mode att göra.
Tisdagsbarn är spralliga, sällskapliga och vänligt sinnade. Det finns ingen som är så populär i umgängeskretsen!

(M, du är oxå tisdagsbarn)

I eftermiddag kommer Eve hit , så vi ska fixa oss i ordning tillsammans, alltid roligare. Sen blir det krogen!!
Nej, jag har en kladdkaka i ugnen..mums!!

Kisses!



10 månader i morrn!



 

Kommentarer
Postat av: Sara

Leo är också tisdagbarn :) Syns ikväll gumms!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback