your song

Kom precis hem. Har varit och fikat och snicksnackat massor med mina peeps. Det vill säga Moa, Eve och Emilie. Men gud va länge sen det var som man umgicks alla vi. Kändes bra att få ventilera lite oxå. Även om Eve råkar tappa ord ibland, haha.

Blev glass på glassbaren vid hamnen och sen satt vi i almedalen vid muren med solen i våra ansikten, det kommer synas i morrn kan jag lova. Bu har vi lovat varandra att snart träffas och gå ut igen.

Fick sen skjuts hem av Emilie, vi skulle bara handla lite på Maxi först. Stoor kundvagn och massor med varor. Och en liten smått kluddrig nota. Men det gick vägen.

På Maxi träffade vi på Kristian och hans tjej, hur söta var inte dom då? Sötaste paret jag har sett någonsin i alla fall. Sånt värmer i hjärtat. Lovade oxå Kristian att visa en bild på M eftersom att han tror att han och Philip Tiding är samma person. Så here you go!

till höger har vi min älsklingKom precis på att jag inte har ätit något ikväll förutom glass och en persika. Oops! Får kila ner i köket och fixa i ordning något.

"You make me feel so beautiful
It's like the sun is always shining when you are in control
You are my Mr. Mystery and
There's no way I can explain the way that you make me feel"

Kisses!


Kommentarer
Postat av: jeili

Hahaha, va lustigt.. det är ju det som jag alltid trott också, fram tills dess att du och fler andra fått övertala mig om att det finns två av dom. :) en är din kille och den andra är en helt annan människa. haha.. kul att fler också blandra dom. Fast nu gör jag inte det.

Postat av: Evelina

sjukt skoj det var igår gumman! :) kändes som att det var ett tag sen vi pratade ur oss.. men du, vi ses ju ikväll - lär bli en hel del prat då också ;) hehe,

2008-06-18 @ 17:27:37
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Hederfeld

TACK :D... Men nu har du ju lagt upp en bild på Tiding ändå!? Eller? Försöker du luras? Och om det där nu är han M. är det då du till vänster, riktigt riktigt dragen?

2008-06-21 @ 15:03:23
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback