you sleep next to me

Hej hopp. Här är man hemma själver. Fast storasyster är i och för sej hemma men hon ligger i en hög av täcken och gluttar på Gilmore Girls. Hennes orsak till att inte göra något och ligga inom hus en dag som den här är att hon är ledig. Jaja.. man får ju leva sitt liv som man vill. Jag väljer sol framför tv strålning idag i alla fall.

Jag har varit riktig duktig idag och jag har målat verandan, tvättat kläder, hängt dom på tork och läst massor i min bok. .

Har kollat in mitt antagningsbesked nu. Jag kan gå recepterie programmet i Uppsala i höst om jag känner för det, för jag har kommit in. Och massa små kurser på distans kan jag oxå läsa. Jag ska kolla in dom och sen bestämma om jag ska läsa någon liten rolig kurs. Wiie, ibland känner man att man kan göra vad man vill här i livet.

Jag skulle ju (teoretiskt!) kunna plugga i uppsala i 3 år och sen va färdigutbildad när jag är 23. Tjugotre gott folk! Hela livet framför mej. Och en utbildning i ryggen.

Ska ju inte det men bara att jag vet att jag skulle kunna det känns som ett stort äventyr.

Nu väntar mera hushållsbestyr här hemma.


Kommentarer
Postat av: E to the l to the b to the o

Okej.. Jo, fasen, har du lust att komma in till stan runt fyra tiden imorgon? Så kan vi antasta kallis då!? :) Puss!!!

2008-07-15 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback