boost

Har varit dålig på att skriva av mej här, brukar va så på sommaren tror jag. Massa annat som lockar, men inte datorn precis.

Men vad är det som händer just nu då?
Jo, jag slutade på roma vårdcentral i fredags, och har alltså bara varit hemma en och en halv arbetsdag, men känner mej redan uttråkad, kan i och för sig bero på det dåliga vädret.
M  bor hemma hos familjen cedergren nu. En månad ska han bo här sen flyttar vi till stan.
En av våra grannar, eller en polare till pappa rättare sagt har fått fyra söt hungvalpar. Vi har varit och lekt med dom små rackarna två gånger, hoppas på en tredje idag. (om det blir så så kommer bilder in här sen)
Vi har uppehåll med träningar till den 18:e då vi ska på träningsläger på Fårö. Ser fram emot det. Men just nu är jag rätt glad att vi har uppehåll eftersom att jag antagligen har tagit över Eves förkylning, ja, eller någon annan förkylning. Förkylt är det i alla fall. Men efter regn kommer solsken.

Idag ska moi och co baka kanelbullar, längtar. Är ju det godaste som finns.!!

En undring: Kommer det regna idag eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback