something right

"If you want me, I must be doing something right "

Idag har jag tillbringat dagen med Mathias. Kom insmygande vid lite över nio och kröp ner i sängen och precis när jag näästan hade somnat så blir jag överrumplad av att han nästan rullar över mej. Jo, men tjena..han hade drömt. Haha! Bra väckning alltså. Sen har vi tvättat, gått till affären två gånger och sett på tv. Vilken späckad dag, tss!

Jag köpte korv-gröt att äta nu på kvällen och åt precis en skål. Mmmm! Det var riktigt gott. Nu ska jag snart dra mej ut i kylan och köpa popcorn, för något gott måste jag äta som inte är godis. Annars kommer jag gå upp i rök som en vampyr med en påle genom hjärtat. Trust me!

Sen väntar min dagliga stretching. Haha... (det är meningen att det ska göra ont, hoppas jag, kan ju knappt gå efteråt)

Puss ocd kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback