lite som du

Snott frågorna från Onyx innebandys hemsida. Så inlägget idag kommer att handla främst om innebandy. Yeah!

Namn: Boel Cedergren

Smeknamn: B

Ålder: 19 (snaart 20)

Födelseort: Visby, på en öi

Längd: 1,60

Vikt: Känn efter vetja

Sysselsättning: Pendlar mellan hemma och det som känns som hemma. Försöker hitta ett jobb och tränar innebandy.

Position: Vänsterforward

Klubba: Exel Master

Moderklubb: Klintehamns IK

Säsonger i Klintehamn: 6

Tidigare klubbar: Ingen

Favoritspelare i Klintehamn: Får nog bli Moa. Hon kan snurrfinta som ingen annan och ger aldrig upp. Det var papperskorgen på DM ett bevis på.

Fritidsintressen: Gå runt på Visbys gator om natten med M.

Idrottsliga meriter: Lyckades en gång sätta mej på Hemses lagkapten under en match. Gett Irene en blåtira under träningen.

Övriga meriter: Vunnit en 9 mot 11 match mot Dalhem i fotboll.

Favoritlag: Barca

Favoritspelare: Messi. Så ung men ändå så framgångsrik, cred.

Favoritdjur: Fluffen

Äter jag gärna: Pappas mat eller mormors kruppkakor.

Dricker jag helst: Det jag är sugen på för stunden.

Bästa sportminne: Hattrick mot Hemse.

Drömmer jag om: Att min klubba ska börja producera mer mål. Snålt asså.

Titeln på filmen om ditt liv: Sagan om konungens återkomst

Vem får huvudrollen: Milla Jovovich

Målet med innebandyn i år: Spela och ha kul, och förhoppningsvis göra lite snygga mål!

Vad gör du om 10 år: Shiit jag är väl inte synsk heller!!

Mina styrkor som spelare: Min snabbhet och förmåga att inte koka upp om det går dåligt.

Mina svagheter som spelare: Dålig på att jobba hem.

Mitt motto är: "Never let the fear of striking out keep you from playing the game"

Jag i 3 ord: Snabb, Glad, Nyfiken

Är roligast och lagets clown: Varierar nog.

Skjuter sämst och varför: Någon av de nya.

Skjuter bäst och varför: Jusse, sätter dom från halva plan.

Sitter mest i utv båset i år och varför: Louise.. haha tempramentet är det inget fel på där inte.

Duschar längst och varför: Ellinor. Hon ska ju ta bort pandaögonen först.

Kommer sent och varför: Förr var det Hejde gänget. Nuförtiden är det nog någon som bor nära och går sent hemifrån.

Låter mest och varför: Malin S, absolut!

Får sitt genombrott i år och varför: Therese i målet. Börjar arta sej riktigt fint.

Tar du med dig till en öde ö och varför: En fotboll, lite gott att äta och dricka och M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback