breathing

image226

Om mindre än  en månad fyller jag år. Då blir det 16 år sedan den här bilden togs. Oj, va gammal man känner sej när man tänker så. Har idag fått liite nostalgi, för att jag kollade i våra fotoalbum. Så det har resulterat i att det hamnar lite gammla o preskriberade bilder här, haha! Enjoy!

              

Idag har jag städat och hjälpt till massor hemma. Nu på eftermiddagen så körde jag i drygt en timme runt på  toftaskjutfält och kände mej någolunda duktig eftersom att jag lyckades starta utan att få motorstopp (mohaha!). Nu ska jag snart bege mej ner i köket och börja förbereda vår kvällsmat - bakad potatis. Det har jag tjatat om ett tag nu och ikväll blir det äntligen av att man får mumsa i sej det. MM!

Ikväll lär det bli hemma-softa-kväll. Men senare så spelar IBK sin jätte jätte viktiga match mot Odelberg, och jag hoppas verkligen att dom vinner. Gäller att ge 100 procent o spöa dom. Jag tror att dom har det i sej, eller jag VET.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: emame

åh hur kan man va så söt?? själv såg jag ut som en kille när jag var liten...:(
och man behöver photoshop för att kunna mixa med designen..men jag kan göra de åt dej ngn gång om du vill:D pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback