keep holding on

Om någon undrar vem det är som har gjort min underbart snygga och nya look på min blogg så kan jag svara att det inte är någon mindre än min bästaste Emma ( http://aristos.blogg.se/ )!!!

Idag har varit en ovanligt pissig dag.
Dagens piss...
          #1. Vi spelade viktig match mot IBK som vi förlorade. Ingenting gick rätt. Vi spelade hyffsat och jag gjorde till och med ett mål men en av våra bästa spelare fick åka på sjukhus efteråt, antagligen hjärnskakning. Helt otroligt onödig "tackling" över sargen när det var ca. 30 sekunder kvar på matchen. Värdelöst!!! Secket fattade sej inte riktigt på klockan så vi spelade i flera minuter med klockan av innan någon upptäckte det.
          #2. Min älskade EXEL Master klubba, som jag äntligen känner mej riktigt bekväm med och tycker är riktigt snygg gick av. Någon back från IBK råkade trampa på den i en närkamp med mej. FaaaaaaNNN!! Så nu får jag återgå till Anadien igen.
           #3. När jag hade kommit ur det värsta av hat/orkar inte/trött-känslorna från matchen så gick jag och M och handlade. Jag kom fram till att jag skulle köpa gräddfil och dipp så man kunde ha lite mys frammåt kvällen hemma. Men sen när jag beger mej till bussen så glömmer jag de. HU, ingen bra dag för mej idag vill jag påstå!

Bara M som har lyst upp min dag idag tycker jag. Tack för de!

Har precis mätt upp hur mycket plats en 120 cm bred säng skulle ta i mitt rum. Det visade sej att den skulle ta ungefär 120 cm..haha! Nej, men skämt osido. Det tar inte så jätte mycket plats så jag hoppas att en sån hamnar i mitt rum efter min födelsedag.

Kisses!!

Kommentarer
Postat av: S

Shit vad snyggt.. Duktigt gjort ;) Fest ihelgen? Linda kommer hem :D

Postat av: Hederfeld

Oj, ny design... snyggt..

2008-02-04 @ 14:28:26
URL: http://www.kerille.blogg.se
Postat av: Madde

Jo, fan vilken match. Bra att domarna söög så jävla mycket och inte kunde dömma för fem öre! Usch. Nä, nu glömmer vi den och taggar tills nästa helg :)

2008-02-04 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback