a drop in the ocean

Ny musik favorit är nu tack vare lillkusinen Fanny, Ron Pope- A Drop In The Ocean.
Sitter och lyssnar nu.. är riktigt svag för hans röst, påminner om en av killarna i The Scene Aestetic. Kan drunkna i den rösten alltså. Love!

I morrn ska man försöka masa sej till arbetsförmedlingen för att snacka lite med någon om yrken och studier. Känner mej inte såå peppad, för vet ju inte alls vad jag ska bli eller så, men man måste ta tag i det någon gång.

På Lördag fyller lilla jag 20! Känns väldigt främmande att va så gammal. Blir nog en bra dag hoppas jag. Match mot Hansa på dagen, och förhoppningsvis får jag lira med lillsyrran, och vi är ett riktigt dreamteam i kedjan (tycker jag själv i alla fall). Sådå ska laget skärpa sej och spela riktigt bra, är ju min första dag som "gammal", så måste va superhet då. Min födelsedagskväll tillbringar jag nog med M, ser fram emot det. Är ju inte varje dag man fyller 20, nej det händer ta mej fan bara en gång i livet. Det ska firas!

Kisses!

holding you closer than most


Kommentarer
Postat av: Moa

Snart är vi stora flickor Boel!
Är du hemma nästa helg? Sugen på o skaka lite rumpa på hp5 kanske? ;)

Postat av: Josefin

Grattis i förskott! :D

2008-02-19 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback