Pressrelease

M blev intervjuad av GT igår och idag står det en rubrik som lyder "Jag hatar lag som spelar 2-3-1.", här kan man ju fråga sej om min kära pojkvän har räknat helt fel, för sist jag kollade så var det bara 5 spelare på planen.

Det är reportern som har fått det lite om bakfoten, jag tycker att vi borde skicka lite information till gotlands alla tidningar om innebandy, eftersom att dom för det mesta inte verkar veta vad dom skriver egentligen. Och där dom ger poäng brukar jag bara skratta, vi kanske bara ser matcherna från olika vinklar eller vad.

En liten rättning i GT skulle då sitta fint "Jag hatar lag som spelar 2-2-1."

Punkt. Och dags för pressarna att gå.


Eve, det du skrev om mej igår var det finste någon nånsin skrivit/sagt till mej. Tack vännen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha...

1, jag skulle ju inte bli förvånad om han faktiskt sa 2-3-1...

2, jag är inte heller ett dugg förvånad att Gotlands journalister skriver fel/inte har riktig koll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback