Podisen är laddad

Nu har jag lekt bort massa tid. Så nu ska jag plugga, duscha och dricka lite glögg på cirka 30 minuter.

Jag har lagt in en ny musikspelare här brevid, tyvärr hade jag inte tålamodet att lägga in så många låtar, får fixas någon annan dag.

Men idag har jag officiellt handlat alla julklappar färdigt, nu ska jag bara lyckas med att få M att hålla sig undan påsarna så att han inte lyckas se vad han ska få i julklapp av mej.

Han sa någon om att jag ska hålla mej undan en viss låda i byrån innan han åkte på träning, det är svårt. Men jag försöker uppehålla mej med massa annat så jag inte ska falla för frestelsen.

I morrn blir det fotbollsträning på rävhagen, det ska bli spännande och roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback