Jag är en ()-tursförföljd person.

Igår skulle jag skriva prov.
Några minuter innan provet börjar kommer min mor och ellinor hit med mat och jag tänker att jag kan ha en tallrik brevid mej när jag skriver provet, måste ju orka tänka. M häller upp ett glas cola åt mej.
Jag ställer tallriken i soffan brevid mej i brist på plats på bordet och glaset med cola brevid datorn. När jag har börjat skriva på första frågan kommer jag på att jag kan ha bordet lite närmare mej så att det blir lättare att skriva.
Jag flyttar bordet- colan skvätter så att lite hamnar på datorn- jag springer in på toan och hämtar en liten handduk och torkar upp- fortsätter provet- efter 15 minuter dör datorn och vi får inte igång den- jag försöker kontakta läraren, utan resultat-jag blir sur på mej själv och börjar ställa mej in på att jag ska köpa en ny dator till M- efter 2 timmar startar datorn igen- jag har 1 timme på mej att göra prvet- lyckas göra 2 frågor men har då bara 30 minuter på mej så ger upp.
Det var min gårdagskväll.

Idag fick jag reda på att jag inte får förlängt i roma så är arbetslös i januari. Och 20 minuter innan jag skulle sluta på jobbet idag så upptäckte jag att min tröja jag hade på mej var helt smutsig, ser ut som att katten har lekt i lera och sen gått på den ungefär. Hej hå den har jag gått runt i utan att märka något.
Så går det när man klär på sig i ett mörkt rum, alternativt är för trött för att titta.


Ikväll blir det träning- och kanske ett brutet ben? Vad tror vi?
Good life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback