Psykoanalyserad av mej

Jag har nu jobbat  i... 7 timmar. En timma kvar. Jag höll på att försvinna här inne så var tvungen att gå ut till pressan och köpa två nöt creme och två kolor. Mmm. Känner mej redan mycket gladare.

Igår blev man då armbågad i magen, så det  ömmar. Dumma dumma motståndare. Men det går nog över, men det blir nog ingen träning ikväll. Inte på grund av min armbågsskadade mage utan för att resten av kroppen värker, i brist på stretchning säger mitt kloka jag till mej. Men jag blånekar.

Nu kom en av receptionisterna hit och undrade om jag inte skulle ha något fika, trodde att jag inte hade tagit någon rast från allt skrivande. Det har jag väl inte, men fördröjde mej lite vid datorn och åt godis istället för att småsnacka med personalen. Osocialt tycker ni, ja.. då har ni inte kollat in 1000 apors hemsida. För de var där jag fastnade. Där fördrev jag min rast. Jag och Soran.

Jag ska flytta mitt herrskap. Boel ska FLYTTA. Oj, oj. Vart är världen påväg egentligen?
Min hypotes är att den är påväg frammåt och uppåt, det är vad jag hoppas på i alla fall.
Jag ska läsa persnlighetspsykologi i höst oxå, en liten kurs. Men jag tror bestämt att efter den kursen så kommer jag kunna lista ut allt om vem som helst. Allt jag behöver göra är att titta på personen med lite ihopknipta ögon och pilla mej lite på hakan, sen vet jag ALLT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar bodil?! :O Springa-tills-vi-kräks-träning ikväll.. Looking forward to! NOT! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback