Rolling down...

..the river.

Sitter nu på bibblan. Därför jag kan blogga, vårt internet kommer inte förän den 28:e, hur ska man stå ut så länge. Jag var så till mej för att jag skulle till bibblan att jag gick upp 8 och började göra mej i ordning. Ha, hade väl inte bara med bibblan besöket att göra utan lite mer jag-kan-inte-sova-business, men men..

Men jag tycker om bibliotek. Det är så lugnande på något sätt. Jag känner mej nästan hemma. Och tänk så mycket kunskap det finns i alla pärmar som står i hyllorna. Ooj.. Man skulle ju bli einstein-smart om man läste alla, ja det eller att man blev snurrig. Haha!

Såg Hansa spela ib match i söndags (en dagen efter dag) och blev så grymt sugen. Nu på måndag börjar våra träningar, det ska bli sååå kul. Och vi kommer att möta 8 olika lag i år istället för typ 3 som förra året. Det ska blir riktigt roligt. Åh, vad jag vill spela ib just nu.

I morrn har jag match mot När i klinte. Så jag ska försöka dricka upp mej lite idag, jag brukar ju inte va så bra på det men den här gången, då ni. Sen ska jag stanna i Sanda o va med på storasysters byta-kläder-med-varandra-party som hon ska ha på fredag. Det ska bli spännande. Vad ska man byta til sej tro? Hm..!

Nej, o hitta en bra bok känns rätt så frästande just nu faktiskt. En som man kan gotta ner sej i soffan med i några dar. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback