Ghetto superstar

Ohoj kamrater! Jag har fått min psykologi bok nu. Den är stor och tjock, men jag kollade lite i den och den verkar riktigt intressant. Menar, personlighets psykologi, vem vill inte veta mer om det?

Min M är på kickoff med laget så här är jag, hemma i sanda igen och myser lite med ett fullt kylskåp. Är det och fler tv kanaler som jag saknar mest i stan. Haha.. det får mej inte alls att verka väldigt slapp. Får ju lite inre bilder av mej själv sitta o svulla efter en stoor måltid framför någon dålig tv serie, men så hemskt är det faktiskt inte. Även om jag inte äter mer eller ser mer på tv här hemma så har man ändå möjligheten att göra det, det är den möjligheten jag saknar i nya lyan.

Jag såg en ekorre springa uppför ett träd nyss, när familjen satt och åt kyckling wraps. Sen hoppade den över till ett annat träd. Tufft, jag vill bli en ekorre någon gång. Plus att dom är rackarns söta. Precis som jag, mohaha!

Det regnar ute. Regn men ingen åska, så har det varit hela sommaren. Tråkigt tycker jag. Ingen spänning här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback