All messed up..

..all messed up on you.

Jepp, från och med igår är jag nu officiellt en stadsbo. Vi har packat upp våra grejer och handlat mat till vår nya lägenhet, men kylskåpet är åndå väldans tomt.

Ikväll får Sixten sitt namn. Och jag har köpt en söt giraff nalle till honom som han kan leka med sen. Systra mi ska bli godmor min kusin Clara likaså. Spännande kombo.

Efter dopet skam an bege sej in till stan och mitt nya hem igen och festa lite med vännerna. Hur det blir med förfesten vet jag inte ännu dock, Josefins place eller min crib? Ja det är det som är frågan. Bara tiden kan visa det.

I morrn ska mamma komma in med några blommor och lite strunt till lilla mej i lägenheten. Sen ska Emelie komma och leka lite med mej. Fullspäckad helg känns det som.

Eftersom att vi inte har internet i stan ännu så kan det dröja innan jag bloggar igen. Så håll ut..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback